Monday, December 15, 2008

SKORBUUT

Kulla sõbrad, mind on tabanud SKORBUUT. Peamine sümptom mida olen tuvastanud, on hammaste massiline välja langemine. Arvasin siiani, et Kretsu ja Maris on mu sõbrad - aga nad ei tee kuidagi sellest välja, et mu hambad ükshaaval logisema hakkavad, ühe tõmbas Maris täna hommikul ise välja. Pärast sellise jubeda diagnoosi saamist võiks ju oodata, et Maris mulle eriti palju maitsvaid asju pakub ja et Kretsugi mulle oma toidu loovutaks. Aga ei - nad käituvad nagu tavaliselt.
No aga kui mul kõik hambad välja langevad, siis ma ei saa ju enam sekõrva närida ega krõbinaid süüa - pean hakkama toituma pudrust Ö-Ä-K-K!!!!!
Kusjuures, kuidas ma skorbuudi sain on minu jaoks müstika. See haigus avaldub ju tüüpiliselt juhul kui toitutakse valesti ja üldse filminduse põhjal peaks see olema tüüpiliselt meremeeste haigus. Ainus mida ma suudan välja mõelda, et sain selle haiguse Varblas - sest see on ainus koht kus ma mere äärde sattusin. Küll väga lühiajaliselt, aga ilmselt oli tegemist väga skorbuudirikka rannaga.
Oehh, käpad väsivad juba trükkimisest, ilmselt on ka see skorbuudist - igastahes, kui jaksan, kirjutan ka tulevikus teile oma tegemistest.... niuts....

No comments:

Post a Comment