Tuesday, March 10, 2009

Käisin Raplas seminaril...

Nii, seoses sellega, et olen nüüd terve, võttis Maris mind pühapäeval seminarile kaasa. Seminar oli tegelikult 2-päevane. Selle üle oli mul siiralt hea meel, et Maris mind pühapäeval kaasa pakkis - aga see mulle ei meeldinud, et pidin nii kaua autos puuris istuma kuni Maris tõlkis. Õnneks kõikidele osalejatele ei olnud vaja tõlkida, nii sai Maris mind vahepeal autost välja võtta ja pissitamas käia. Ja siis ühekorra viis mind platsile. Ma ei osanud miskit arvata - pole enne seal platsil käinud. Aga siis nägin ühte teist meest kui see mees kes tavaliselt nutsuga ringi jookseb. Ta oli palju lühem, tõmmum ja kiilakas.
Ja siis võttis see mees nahast kaltsu ja mängis minuga, siis võttis ta vorstikujulise patuka ja mängis minuga ja vahetas ka selle välja väiksema padja vastu. Samas ajal patsutas Maris mulle õle peale - oi kus ma läksin äksi täis - vahepeal isegi haukusin selle mehe peale. Ja siis võttis see mees mingi plaksuva asja välja ja plaksutas mu nina all... häh naljatilk... mina mingite plaksuvate pulkade pärast ei kavatsegi patja silmist lasta.... igastahes ignoreerisin ma seda pulka täielikult ja sain padja endale hambusse. Aga korralikult sikutada ma ei oska veel, see mees ütles ka Marisele, et ma pean õppima korralikult oma hambaid ja lõugu kasutama... no ma usun, et sellega saame kahekesi hakkama küll. Ja siis viis Maris mu autosse tagasi - tegelikult oleksin tahtnud veel seda patja taga ajada - aga mis teha, Maris oli küllaltki jonnakas ja pani mu ikka autosse.
Natukese aja pärast tuli ta tagasi ja viis mu pissile. Siis nägime ühte lahedat musta koera, kes oli hoopis teistsugune kui Kretsu - müdistasime päris pikka aega, aga kuna see koer pidi ka selle mehega mängima minema, siis viidi mind tagasi autosse, noh vähemalt sain lohutuseks seakõrva...
Olin juba lootust kaotamas, kui Maris mind ühele teisele platsile viis ja võttis välja palli. Noh pall oli tore, aga Marise mängimisoskus jättis soovida. Siis õpetas üks teine mees kuidas minuga on lahedam palli mängida. Tema stiil mulle sobis, ja hiljem tegi Maris minuga samasugust mängu. JEEEE LAHE ASI SEE PALL!!! Olin väga uhke kui lõpuks palli Marise käest endale võitsin, kandsin seda terve 100 m enne kui palli hambust maha lasin. Selle peale ütles see pallmängu õpetaja, et see on väga hea, et saagiinstinkt on see miks ma palli varem maha ei lasknud kukkuda. No mina ei tea saagiinstinkt või paagiinstinkt - mulle see pall lihtsalt meeldis. Varsti hakkasime koju sõitma - ja hea oli õhtul puhata... päev oli tore ja veel toredam on see, et täna läheme kuuldavasti jälle kuulekusse.

No comments:

Post a Comment